Ήμουν και εγώ στο monitor

Η πρώτη απώλεια της χρονιάς

Αυτό μάλλον είναι το πρώτο δημοσίευμα το οποίο δε θα εμφανιστεί στη σελίδα του monitor μετά από πολύ καιρό. Ξεκίνησα να γράφω στο δίκτυο περίπου στα μέσα του 2005 και οι δημοσιεύσεις μου πάντα εμφανίζονταν και στην κεντρική σελίδα του monitor. Η σελίδα του Παναγιώτη εξυπηρετούσε 1990 καταχωρημένα ελληνικά ιστολόγια.

Δυστυχώς από χτες, Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2007, το monitor πέρασε στο πάνθεον του ελληνικού διαδικτύου. Οι λόγοι για τους οποίους ο Παναγιώτης σταματά το monitor εξηγούνται καλύτερα στη σελίδα του όπου και λαμβάνει χώρα ένας εξαντλητικός διάλογος στα σχόλια εδώ: Monitor Weblog

Από τη μεριά μου μπορώ μόνο να ευχαριστήσω τον Παναγιώτη για τη φιλοξενία και της σελίδας μου. Η εμπειρία του monitor θα μου μείνει αξέχαστη. Ειλικρινά. Ευχαριστώ πολύ. Εις το επανιδείν, monitor!

monitor: παρακολουθώντας την ελληνική blog-όσφαιρα
vrypan|net|weblog » το monitor κλείνει

Technorati Tags: , , ,


Uneducated Feed

email

uneducatedpeopleandblog [at] gmail [dot] com

a

Ημερολόγιο καταστρώματος

Ιανουαρίου 2007
Δ T Τ T Π S S
« Δεκ.   Φεβ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Σελίδες

Φιλοξενούμαι στα…

Οι σελιδοδείκτες μου: del.icio.us/uneducated


