Κορόουφο. Και κορόιδο, και ούφο.

Σπάνιες οι στιγμές κατά τις οποίες οι ελληνικές διαφημιστικές εταιρείες διακρίθηκαν για την πρωτοτυπία τους και για το πνεύμα τους. Βέβαια, το κοινό έχει τις διαφημίσεις που απαιτεί. Γιατί αν το πουτ-δε-κοτ-ντάουν δεν είχε τόση επιτυχία, δε θα συνεχιζόταν με το σίκουελ του πουλ-όβερ-δε-γαιδάρ.

Technorati Tags:



Μέσα πάντως σε μια μέρα, χθες Κυριακή, έπιασα τον εαυτό μου να απορεί με δύο διαφημιστικές καταχωρήσεις που πέτυχε το μάτι μου, ξεφυλλίζοντας (ως συνήθως) τις εφημερίδες. Για την ακρίβεια τις πέτυχα ψάχνοντας την εφημερίδα μέσα στις διαφημίσεις.

Η μία έλεγε για ούφο. «Μήπως νιώθετε ούφο με τις τιμές που σας πλασάρουν;» έγραφε η διαφήμιση του ραγδαία αναπτυσσόμενου e-shop. Τη φωτογράφισα αγκαλιά (δες πιο κάτω) με την άλλη που έλεγε για κορόιδα. Εμφανώς πιο επιθετική η φράση που προβάλλει η Media Markt ως επιχείρημα. «Κορόιδο, όποιος δεν πάρει τίποτα μαζί του!».

Ειλικρινά έχω αρχίσει να ενοχλούμαι. Δεν μου άρεσαν τα σλόγκαν που διάβαζα. Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται θα μου πείτε και μπορεί να έχετε και δίκιο, όμως θα προτιμούσα λίγο πιο ευφάνταστες διαφημίσεις, πιο όμορφα στημένες. Ήθελα η διαφήμιση να με κάνει να σκέφτομαι λίγο παραπάνω. Όχι απλές διαφημίσεις που λένε ότι είναι ούφο και κορόιδα όσοι δεν αγοράζουν από τους μικρούς και μεγάλους κολοσσούς.

Περίεργο που καταστήματα που παρέχουν προϊόντα υψηλής τεχνολογίας προβάλλονται μέσα από τόσο χαμηλού επιπέδου διαφημίσεις.

Και από την άλλη μη μου πείτε ότι είναι ωραίος ο φραστικός εκβιασμός του τύπου «είσαι κορόιδο αν δεν ψωνίσεις τίποτα». Αν δε θέλω να ψωνίσω είμαι κορόιδο. Αν ψωνίζω από αλλού το ίδιο. Αν δεν έχω χρήματα για να αγοράσω το (αμφιβόλου ποιότητας) λαπτοπάκι ή ψυγειάκι με τιμή μόνο €900 τότε ίσως είμαι και κάτι χειρότερο για τους διαφημιστές και τις εταιρείες τους. Τι να πω, απορώ. Ίσως οι δύο λέξεις συνδιασμένες να δώσουν την περιγραφή του νέου Έλληνα καταναλωτή. Κορόιδο + Ούφο = Κορόουφο


Uneducated Feed

email

uneducatedpeopleandblog [at] gmail [dot] com

a

Ημερολόγιο καταστρώματος

Δεκεμβρίου 2006
Δ T Τ T Π S S
« Νοέ.   Ιαν. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Σελίδες

Φιλοξενούμαι στα…

Οι σελιδοδείκτες μου: del.icio.us/uneducated


