Νέο μεγάάάάάλο email.

Αυτό είναι το νέο μου email: uneducated[παπάκι]abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk[τελεία]com Μόλις απόκτησα και εγώ λογαριασμό για μια από τις μεγαλύτερες διευθύνσεις email.

Abcmain 03
Εννοείται ότι δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω ποτέ. Εκτός αν κάποιος ανεπιθύμητος μου ζητήσει το email μου. Χεχε, κακίες(!). Φτιάξε και εσύ μία διεύθυνση εδώ: AbcdefghijklmnopqrstuvwxyzAbcdefghijklmnopqrstuvwxyzAbcdefghijk.com – The World’s Longest Alphabetical Email Address Σου δίνει 25ΜΒ για αρχή αποθηκευτικό χώρο αλλά μάλιστα με $5 το μήνα περίπου, μπορείς να έχεις και ένα ολόκληρο GB στη διάθεσή σου!
Πάνω που νόμιζα ότι το gmail είναι πραγματικά μεγάλο!

Άσχετο αλλά εδώ βρήκα μια συλλογή με σελίδες για ωραία wallpaper: Selected Wallpapers: For Desktop & Web-Design | Smashing Magazine


Uneducated Feed

email

uneducatedpeopleandblog [at] gmail [dot] com

a

Ημερολόγιο καταστρώματος

Δεκεμβρίου 2006
Δ T Τ T Π S S
« Νοέ.   Ιαν. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Σελίδες

Φιλοξενούμαι στα…

Οι σελιδοδείκτες μου: del.icio.us/uneducated


