Το Writely έγινε Google Docs & Spreadsheets

Λίγο μετά τον απόηχο της αγοράς του Youtube από την Google έγινε η συγχώνευση του Spreadsheets με το Writely.

Εντελώς τυχαία, χρησιμοποιούσα το Writely τις τελευταίες ημέρες συστηματικά καθώς ήμουν αρκετές ώρες σε μια βιβλιοθήκη ενός τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος, η οποία δεν παρείχε όσες ανέσεις φανταζόμουν ότι θα μπορούσα να είχα. Όχι, δεν ήμουν σε καμιά από αυτές τις βιβλιοθήκες.
Δοκίμασα να χρησιμοποιήσω USB flash drive το οποίο περιείχε μερικά προγραμματάκια κειμενογράφους, αλλά δυστυχώς τα Windows 2000 Professional δε με άφηναν να το ανοίξω. Ή καλύτερα ο administrator των συστημάτων. Δυστυχώς ούτε και τα προγραμματάκια ανοιχτού κώδικα που κατέβασα εκείνη την ώρα από το διαδίκτυο μπόρεσα να χρησιμοποιήσω προκειμένου να έχω έναν αξιοπρεπή κειμενογράφο για τις σημειώσεις μου. Βλέπετε οι υπολογιστές της βιβλιοθήκης δεν είχαν ούτε το Microsoft Word εγκατεστημένο, προφανώς λόγω κόστους.

Ευτυχώς λίγο καιρό πριν είχα δοκιμάσει το Writely, έναν κειμενογράφο και επεξεργαστή κειμένου ο οποίος βρίσκεται στο διαδίκτυο. Μπόρεσα και συνδέθηκα με το Writely μέσω του λογαριασμού μου στο Google. Αποθήκευσα όλες μου τις σημειώσεις επί τόπου και κατεπέκταση ταυτόχρονα μπορούσα να είχα πρόσβαση σε αυτές από το σπίτι μου. Όπως και έγινε. Επέστρεψα σπίτι μου και μπόρεσα και άνοιξα τις σημειώσεις κατά τον ίδιο τρόπο μέσω αυτής της διαδικτυακής πλατφόρμας. Χτες όμως το βράδυ ένα μήνυμα το οποίο εμφανιζόταν πάνω δεξιά στην οθόνη του Writely με έκανε να σκεφτώ κάπως πιο πονηρά. Το μήνυμα έλεγε ότι κάποια στιγμή στις 10 Οκτωβρίου οι servers του Writely θα σταματούσαν για κάποιο χρόνο.

Τελικά οι φόβοι μου βγήκαν αληθινοί και το Writely πέρασε και τυπικά στα σίγουρα (;) χέρια του Google. Δημιουργήθηκε το Google Docs & Spreadsheets το οποίο εκτός από το Writely συνδιάζει και το Spreadsheets το οποίο παρουσιάστηκε σχετικά πρόσφατα.

Τι μου αρέσει προσωπικά πάρα πολύ στο συνδιασμό αυτόν;

  • Το ότι έχω συγκεντρωμένα πλέον σε έναν χώρο τα κείμενά μου στα οποία μπορώ να δουλέψω ανά πάσα στιγμή από όπου και να είμαι (αρκεί βέβαια να υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο).
  • Οι δυνατότητες του Google Docs δεν υστερούν σε τίποτα του MS Word.
  • Η δυνατότητα του να υπάρχουν παραπάνω από έναν συγγραφείς για το ίδιο κείμενο. Ακόμα και την ίδια ώρα είναι δυνατό δύο ή περισσότεροι άνθρωποι να γράφουν στο ίδιο κείμενο και να το επεξεργάζονται.
  • Το ότι μπορώ να εξάγω τα έγγραφά μου σε ό,τι μορφή επιθυμώ. Διαλέγω ανάμεσα σε HTML, RTF, Word, OpenOffice και PDF!
  • Μπορώ και ποστάρω στο blog μέσω του Google Docs ή δημοσιεύω το κείμενό μου κατευθείαν ως ιστοσελίδα!
  • Το ότι μπορείς πλέον στα έγγραφα να βάλλεις ταμπελίτσες, τα γνωστά tags προκειμένου η αρχειοθέτηση και η εύρεση κειμένων να είναι πολύ πιο αποτελεσματική και γρήγορη βέβαια!

Δοκιμάστε το, εδώ:

Google Docs and Spreadsheets: http://docs.google.com/


Uneducated Feed

email

uneducatedpeopleandblog [at] gmail [dot] com

a

Ημερολόγιο καταστρώματος

Οκτωβρίου 2006
Δ T Τ T Π S S
« Σεπτ.   Νοέ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Σελίδες

Φιλοξενούμαι στα…

Οι σελιδοδείκτες μου: del.icio.us/uneducated


